Forum Poluzjanci Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Znaleziono 10 wyników
Forum Poluzjanci Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: koncet 23.08.2009
groszek

Odpowiedzi: 40
Wyświetleń: 5880

PostForum: Słodycz   Wysłany: Pon 11:26, 24 Sie 2009   Temat: koncet 23.08.2009
i bialystok sie zameldowal w 9-cio osobowym skladzie:) w plenerze chlopaki tez konkretnie zamiataja:) "szkoda", ze Ania pozniej grala bo tak by weszlo wiecej bisow:D Bomba!!!
A Ania... mmmm ...
  Temat: Witamy sie :D
groszek

Odpowiedzi: 583
Wyświetleń: 58308

PostForum: Jesteśmy w tym razem   Wysłany: Nie 0:31, 03 Cze 2007   Temat: Witamy sie :D
rany julka jak mnie tu dawno nie bylo wiec witam sie na nowo poniekad jakby;) Very Happy
zalogowalem sie a tu prawie wszystkie kwadraty na zielono Shocked Very Happy
a ilez to osobowosci - osobliwosci - osobi ...
  Temat: AKCJA : dotłoczenie "Tak po prostu" ... bardzo dob
groszek

Odpowiedzi: 261
Wyświetleń: 36873

PostForum: W mojej głowie kosmos   Wysłany: Nie 0:03, 03 Cze 2007   Temat: AKCJA : dotłoczenie "Tak po prostu" ... bardzo dob
wielka akcja - wielki final Exclamation Dzieki aktywistom Exclamation jak sie czyta o tych stertach paczek i kolejkach to sie jezy to i owo Shocked
od teraz tak po prostowym empetrojkom mowie stanowcze nie Exclamation ...
  Temat: wesołego śledzia, mokrego jajka... życzenia, życzenia
groszek

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 3159

PostForum: Jesteśmy w tym razem   Wysłany: Sob 9:08, 07 Kwi 2007   Temat: wesołego śledzia, mokrego jajka... życzenia, życzenia
Życzę Wam... hmm...

Znowu bieganina z zadyszką... A Ty – wypoczęty, rozświetlony, pełen mocy, patrzysz z wyrozumiałością na to zabieganie i czekasz sposobnej chwili, kiedy nasze serca uspokoj ...
  Temat: Czego aktualnie słuchacie
groszek

Odpowiedzi: 446
Wyświetleń: 42354

PostForum: Przerwa w myśleniu - niech muza gra   Wysłany: Pon 0:30, 02 Kwi 2007   Temat: Czego aktualnie słuchacie
Arrow

jaaaaa!! ogolnie to slysze ten kawal kilka razy w ciagu dnia w pracy ale jak jeszcze dolaczyc do tego wizje to powala Exclamation
"perkusista" w filmie z koncertu fajny bit zapodaje Very Happy ...
  Temat: AKCJA : dotłoczenie "Tak po prostu" ... bardzo dob
groszek

Odpowiedzi: 261
Wyświetleń: 36873

PostForum: W mojej głowie kosmos   Wysłany: Nie 23:51, 01 Kwi 2007   Temat: AKCJA : dotłoczenie "Tak po prostu" ... bardzo dob
Super Super Smile To chyba jakby do przodu toczy sie sprawka. To dlatego ze wlasciwa osoba na wlasciwym miejscu Wink Tak Po Prostu Very Happy Czeeeekaaaamyyy ze slina zwisajaca u paszczy Drool Drool Drool <śśśśśluuup ...
  Temat: Witamy sie :D
groszek

Odpowiedzi: 583
Wyświetleń: 58308

PostForum: Jesteśmy w tym razem   Wysłany: Wto 23:26, 27 Mar 2007   Temat: Witamy sie :D

aaa i Groszka tez witam serdcznie,jako,ze z tak cudnego regionu przybywa... Twisted Evil

tam wyzej cos o ironii bylo Question czyzby tutaj tez sie wkradla Question Question Very Happy


Nigdy w życiu Exclamation Exclamation Tereny ...
  Temat: Witamy sie :D
groszek

Odpowiedzi: 583
Wyświetleń: 58308

PostForum: Jesteśmy w tym razem   Wysłany: Wto 8:57, 27 Mar 2007   Temat: Witamy sie :D
jasne! polecam szczegolnie tworczosc jej z jej wlasnym zespolem Smile chociaz z tego co obserwuje "stara" sekcja Czarek Konrad i Robert Kubiszyn zostala "wymieniona" na w.w. panow Smile ...
  Temat: Witamy sie :D
groszek

Odpowiedzi: 583
Wyświetleń: 58308

PostForum: Jesteśmy w tym razem   Wysłany: Wto 0:34, 27 Mar 2007   Temat: Witamy sie :D
jak by kto pytal to czuje sie cieplo powitany Rolling Eyes a ze tu milo to juz chyba wspominalem Very Happy

Groszek, aż chciałoby się powiedzieć nareeeeeeeeeeeeeszcie! Wreszcie się zarejstrowałeś, choć podglądał ...
  Temat: Witamy sie :D
groszek

Odpowiedzi: 583
Wyświetleń: 58308

PostForum: Jesteśmy w tym razem   Wysłany: Pon 2:15, 26 Mar 2007   Temat: Witamy sie :D
to jestem i ja :shifty: w koncu jestem Wink tak officjalnie bardziej.
zatem WITAM SIE tak tu milo (i tu jeszcze mnogosc epitetow) ze nie sposob tu nie byc bedac fanem INSPIRATOROW tegoz forum. to jak ...
 
Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin